Indykpol wraz z marką Kujawski przystępują do pierwszej wspólnej akcji promocyjnej. Kupując Mięso z indyka na kotlety Samo dobro konsumenci otrzymają saszetkę 30 ml oleju Kujawskiego z ziołami GRATIS. Czytaj więcej »
Indykpol wraz z marką Kujawski przystępują do pierwszej wspólnej akcji promocyjnej. Kupując Mięso z indyka na kotlety Samo dobro konsumenci otrzymają saszetkę 30 ml oleju Kujawskiego z ziołami GRATIS. Czytaj więcej »
Szybko, łatwo i smacznie – tak gotuje się z Lubellą! Marka udowadnia, że dania z makaronu wcale nie muszą być nudne. Już teraz inspiruje ciekawymi pomysłami na makaron spaghetti – przedstawiając premierowy odcinek całej serii spotów telewizyjnych. Czytaj więcej »
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” – producent jednego z najbardziej popularnych Majonezów w Polsce, startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Wielkanocny materiał ma zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu oraz przypomnieć, że sos idealnie sprawdzi się w roli dodatku zarówno na co dzień, jak i od święta. Czytaj więcej »
Indykpol wraz z marką Kujawski przystępują do pierwszej wspólnej akcji promocyjnej. Kupując Mięso z indyka na kotlety Samo dobro konsumenci otrzymają saszetkę 30 ml oleju Kujawskiego z ziołami GRATIS. Czytaj więcej »
Marka Łowicz posiada w swoim portfolio szeroką ofertę produktów dżemowych – nie tylko różnego rodzaju dżemy, ale także powidła i konfitury w wielu owocowych smakach do wyboru. Każdy z nich jest inny, ale wszystkie są pyszne. Właśnie startuje nowa kampania marki, która podkreśla ich różnorodność i jest równie smakowita, jak one! Czytaj więcej »
Hochland rozpoczął serię akcji z degustacjami w kinach w całej Polsce promującą plastry Hochland Na Gorąco! Czytaj więcej »
Polskie gwiazdy preferują zdrowy styl odżywiania. Andrzej Krzywy, Dorota Chotecka i Anna Wyszkoni starają się regularnie jeść kilka posiłków dziennie, w tym obowiązkowo drugie śniadanie. Zdrowe nawyki żywieniowe przekazują także swoim dzieciom. Jako ambasadorzy akcji „Jem drugie śniadanie” chcą wyrobić w Polakach zwyczaj jedzenia drugiego śniadania. Czytaj więcej »
1 lutego rusza jubileuszowa 10. edycja piwnej promocji „Harnaś Miliony Piw Rozdaje”. Jest to największa tego typu promocja na rynku pod względem łącznej puli nagród dla konsumentów we wszystkich jej edycjach, która przekroczyła już 40 milionów piw. Promocji towarzyszy komunikacja w punktach sprzedaży oraz kampania telewizyjna. Czytaj więcej »
Smak, wygląd oraz stosunek jakości do ceny - te cechy rodzimej żywności oceniają członkowie Loży Ekspertów Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” podczas organizowanych cyklicznie audytów. Pierwsza w tym roku, a jednocześnie dziewiętnasta w historii programu, atestacja produktów spożywczych odbyła się 27 stycznia br. w Czeladzi. Tego dnia eksperci ocenili w... Czytaj więcej »
Aż do końca marca 2016 r. potrwa promocja marki Hortex, w której konsumenci, kupując swoje ulubione produkty, mogą otrzymać książkę kucharską gratis. Czytaj więcej »
Wspólnie z Anną Wyszkoni, Dorotą Chotecką i Andrzejem Krzywym, dotychczasowymi ambasadorami, będzie namawiać Polaków do zabierania z domu drugiego śniadania. Czytaj więcej »
Nowa kampania reklamowa promuje linię piw Kasztelan Specjały warzonych w browarze w Sierpcu. Jej głównym elementem są trzy spoty telewizyjne, których bohaterami są znani z poprzednich odsłon kampanii piwowarzy. Czytaj więcej »
„Guseppe – pizza, która wciąga” – to hasło reklamowe nowej kampanii dla Pizzy Guseppe Dr. Oetkera, która ruszyła wraz z początkiem stycznia. Czytaj więcej »
Oficjalne ogłoszenie nowej, globalnej strategii marketingowej oraz start światowej kampanii reklamowej Taste The Feeling odbyło się wczoraj, na konferencji prasowej w Paryżu. Czytaj więcej »
Z początkiem roku nastąpiła intensyfikacja działań związanych z rozpoczęciem kampanii promocyjno – informacyjnej pt. „Rozsmakuj się w Europie - LET’S MEAT!” – skierowanej na rynek Japonii i Kanady, koordynowanej przez Związek Polskie Mięso. Czytaj więcej »
Z początkiem roku, pod hasłem „Gdyby Carlsberg robił…”, ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki. Jej zwiastunem jest spot telewizyjny „Gdyby Carlsberg robił salony fryzjerskie”. Czytaj więcej »
13 stycznia rusza emisja spotu telewizyjnego, który rozpoczyna nową kampanię piwa Warka. Klasyczna piwna marka zaprasza konsumentów na Planetę Warka, gdzie rytm życia wyznaczają prawdziwie męskie potrzeby. Czytaj więcej »
Wsparcie laureatów przez profesjonalną agencję PR, Dzień polskiej żywności, działania w social media, strona internetowa i blog programu „Doceń polskie”, Mapa Dobrego Smaku, kwartalnik „Doceń Dobre Wiadomości” - m. in. przy pomocy tych narzędzi promowana jest żywność nagrodzona certyfikatem „Doceń polskie”. Organizatorzy przedsięwzięcia propagującego rodzime... Czytaj więcej »
Już po raz kolejny marka VIFON wchodzi dynamicznie w nowy rok! Startujemy z kampanią medialną! Czytaj więcej »
O polskim apetycie na życie, ciągłym nienasyceniu i chęci próbowania wciąż czegoś nowego opowiada nowa kampania Żywca pt. „Chce się Ż”. Komunikację rozpoczyna spot telewizyjny, który od 24 grudnia emitowany jest we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Czytaj więcej »
Najnowsza linia produktów firmy Sokołów S.A. - inspirowana naturą i pozbawione konserwantów, fosforanów i glutaminanu sodu marka NATURRINO przedstawia się konsumentom w szeroko zakrojonej ogólnopolskiej kampanii, która wystartowała 10 grudnia 2015. Czytaj więcej »
3 grudnia ruszyła kampania reklamowa sieci Żabka z nowym hasłem „Mały Wielki Sklep”. Czytaj więcej »
Pyszny barszcz gwarantuje świąteczną atmosferę przy wigilijnym stole. Udowadnia to pierwsza telewizyjna kampania marki Krakus, która prezentuje, że smak świąt jest zamknięty w koncentracie barszczu i barszczu Krakus! Czytaj więcej »
Żeberka miodowo-imbirowe z pieczonymi burakami, pulet pork, polędwiczkę wieprzową w sosie grzybowym i z faszerowanym pieczonym ziemniakiem, boczek z chutneyem jabłkowym oraz solidną porcję wiedzy zaserwował w minioną sobotę w Poznaniu szef kuchni Marcin Budynek. Czytaj więcej »
Żywiec startuje z kampanią dedykowaną regionowi śląskiemu. Marka znów podejmuje zabawę słowem i w komunikacji „Otwarcie po śląsku” sięga po lokalną gwarę. Aktywacja obejmie działania w punktach sprzedaży oraz kampanie digital i outdoor. Czytaj więcej »
Na początku grudnia wystartowała akcja promocyjna marki ABSOLUT. Klienci, którzy zakupią dwie butelki marki ABSOLUT o pojemności 0,7l będą mogli dokupić zestaw kieliszków w cenie 1 grosza. Oferta dostępna jest w ponad 80 sklepach Carrefour na terenie Polski i potrwa do 12. stycznia 2016 roku. Akcja promocyjna wspierana jest działaniami marketingowymi oraz przyciągającymi wzrok... Czytaj więcej »
3 grudnia rusza kolejna tegoroczna odsłona kampanii telewizyjnej Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Łącznie, w czasie całej kampanii zostanie wyemitowanych blisko 7.000 reklam. Czytaj więcej »
W 2016 roku na rynku polskim i niemieckim rusza kampania „Pomidory dobre z natury”. Jej pomysłodawca, Polskie Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami chce podnieść świadomość konsumentów na temat walorów odżywczych pomidorów i zwiększyć ich konsumpcję. Czytaj więcej »
Święta Bożego Narodzenia to szczególny czas, kiedy chcemy dzielić się z innymi tym, co najlepsze. Właśnie dlatego marka stworzyła kampanię pod hasłem „Daj coś od siebie”. Czytaj więcej »
W październiku 2015 roku Maryla Rodowicz - niekwestionowana królowa polskiej sceny muzycznej została ambasadorką najpopularniejszej polskiej marki produktów deserowych i ciast - Gellwe, która podobnie jak Artystka nieustannie od ponad 30 lat podbija serca Polek i Polaków. Czytaj więcej »
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierowniczka Komunikacji...
Wywiad z Janem Kolańskim, Prezesem Zarządu Grupy Colian....
Trzy pytania do Karoliny Godzińskiej, Dyrektora Sprzedaży...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
Firma TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., jeden z wiodących importerów i...
Na klientów czekają atrakcyjne promocje i degustacje...
Nowość od marki Krakus! Buliony w postaci pasty w poręcznym...
Innowacyjne portfolio, nowoczesna komunikacja i współpraca z...
Portfolio marki Bell Gusto powiększyło się o zupełnie nowe...
Kość z szynki włoskiej DogWay 100% Natura to wyjątkowy...
Poznaj duet yuzu z cytrusami...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...